loading...
اخبار و تحلیل بازار بورس و سهام و سهامیاب
کارشناس بازدید : 200 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (5)

دلایل امیدواری فعالان به بازار سهام تشریح شد


لطفا ثبت نام نموده تا مطالب را مشاهده فرمایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/03/02 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

با عرض خسته نباشی
شنبه می خوام خرید کنم یکشنبه هفته آینده بفروشم لطفا راهنمایی فرمایید
پاسخ : با سلام
دوست عزیز شدوص را در 370 تومان خرید کنید
هدف 425 تومان.
تصمیم نهایی با شما
با تشکر

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1393/03/01 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
کطبس رو بنظرم در کامنت قبلی اشتباه خریدو هدف رو گفتین. اگر اشتباه نکنم خرید 390 و هدف 465 باشه. درسته؟
محل فروش پلاسک و شلعاب رو هم برای کوتاه مدت و میان مدت ممنون میشم بفرمایید.
سلامت باشید
پاسخ : با سلام
با عرض پوزش بله اشتباه شد
هدف 465 تومان
پلاسک 152 الی 155 تومان
شلعاب هم 900 الی 910 تومان
با تشکر

این نظر توسط ح.ر در تاریخ 1393/03/01 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید
من دانشجو هستم و این یک ماهه هم نمیخوام خودمو درگیر خرید و فروش سهام کنم
ولی از طرفی نمیخوام پولمو توی بانک بزارم
میخواستم اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید که من الان چه سهمی بخرم که تا یک ماه دیگه نگاهش نکنم و ریسکش کم باشه؟
سهامهایی که به مجمع میرند خوبه الان؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر
پاسخ : با سلام
دوست عزیز
سکارون با هدف 1000تومان
ونفت هدف 270 ولی خرید در 210 تومان
کطبس هدف365 خرید در 390 تومان
تصمیم نهایی با شما
با تشکر

این نظر توسط ح.ر در تاریخ 1393/03/01 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

درود و خسته نباشی
چندین بار پیشتهاد دادم اگه امکانش هست یه بازدهی از سیگنالاتون روی سایت بزارید
شما هم قبول کردید.ولی هنوز خبری نشده ها
بابت سیگنالاتون ممنون.من کسرا و غالبر رو خریدم و سود کردم.خدا خیرتون بده.
با تشکر
پاسخ : با سلام
ممنون دوست عزیز
نوش جانتان
حتما دوست عزیز
به دلیل برخی مشکلات کاری هنوز انجام نشده
ولی در برنامه کاری قرار دارد.
ممنون از بابت یادآوری
با تشکر

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/03/01 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

ممنون از زحمات بی دریغ و بی توقع
شنبه چه سهمی باری خرید خوبه (نوسان) چرا که من آدم بی صبری هستم
غبشهر- کرماشا - وغدیر بفروشم
پاسخ : با سلام
ممنون از شما
دوست عزیز اگر بی صبر هستید نوسانگیری کنید
ولی نه با تمام سرمایه نیمی را بلند مدت سرمایه گذاری
کنید و نیمی را نوسانگیری کنید(فکر کنید سرمایه شما همین است)
این سه سهم برای میانمدت سود ده هستند.
و برای نوسانگیری زیاد شارپی نیستند.
تصمیم نهایی با شما
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خبری تحلیلی بازار بورس و سرمایه سیگنال خرید و فروش سهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3913
  • کل نظرات : 2034
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3861
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 306
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 815
  • بازدید ماه : 2,173
  • بازدید سال : 18,619
  • بازدید کلی : 1,296,370